Serviciul Clienti Orange: cum iau legatura cu acesta?

Serviciul Clienti Orange

Daca te regasesti printre utilizatorii companiei Orange, inseamna ca acest articol este pentru tine. Se nimereste sa schimbi provider-ul de telefonie mobila si sa nu stii cum sa contactezi departamentul de suport. Ei bine, noi am reusit sa adunam ceva informatii si sa vi le prezentam, pentru a stii exact cum sa intrati in legatura cu serviciul clienti Orange.

De la inceput trebuie sa stiti ca puteti sa luati legatura cu acestia prin trei moduri:

  • Online
  • Self Care
  • Contactand un operator Ornage

Le luam pe rand si incepem cu primul.

1. Serviciul Clienti Orange – Online

Serviciul Clienti Orange

Despre aceasta prima modalitate de contact nu sunt prea multe de spus. Daca vrei sa primesti o informatie sau daca doresti sa faci o sesizare, o poti face accesand pagina de contact a acestora.

Desigur, aceasta nu este singura modalitate de contactare online. Mai poti sa ceri informatii si sa faci sesizari prin intermediul aplicatiei MyOrange, in sectiunea Asistenta.

Prin modalitatea mentionata anterior, ai posibilitatea de a iti verifica statusul sesizarilor tale. Poti face acest lucru in sectiunea Solicitari si Sesizari.

In plus, pe langa serviciul clienti Orange, compania ofera si suport in cazul in care ai achizitionat un smartphone de la ei si intampini probleme. Poti contacta un tehician prin intermediul adresei [email protected]

2. Self Care/Self Service

Cea dea doua modalitate de contactare este destinata:

  • clientilor cu abonament
  • clientilor cu o cartela PrePay
  • clientilor care nu se incadreaza in cele doua modalitati de mai sus

Pentru a te ocupa singur de problema pe care o ai, poti sa folosesti codul *100# sau aplicatia MyOrange. O luam pe rand si detaliem mai intai metoda de contact pentru utilizatorii cu abonament Orange.

Clienti cu Abonament

Daca aveti o problema ce nu necesita interventia unui operator si de asemenea detineti un abonament Orange, tastati codul *100#. De aici, o sa va apara un meniu cu urmatoarele optiuni.

  1. Oferte si Promo – aici sunt disponibile cele mai noi oferte
  2. Cronos, Factura, Plati – verifici ce este disponibil din abonamentul tau, vezi costul facturilor si efectuezi plata
  3. Reincarcare PrePay – iti ofera posibilitatea de a reincarca un numar cu cartela PrePay, cu optiuni sau credit
  4. Abonamentul Meu, Optiuni si Blocare Numar – activezi optiuni pe numarul tau, afli numarul de puncte Thank You disponibile in contul tau si poti sa iti blochezi abonamentul daca ai pierdut device-ul sau ti-a fost furat. In plus, pe langa acestea, poti sa aflii si codul PUK
  5. Internet, MMS si Setari – sunt disponibile setarile de internet si MMS ale telefonului tau, pe langa acestea, sunt disponibile si optiuni de internet
  6. Roaming, International si Mesagerie Vocala – poti activa/dezactiva serviciile de roaming si international sau optiuni ce iti ofera minute in roaming sau minute internationale. Setarea mesageriei vocale este una foarte simpla

In aplicatia MyOrange sunt disponibile urmatoarele optiuni:

  • Poti vizualiza mai simplu detaliile convorbirilor si informatiile despre consum
  • Este afisata valoarea si scadenta ultimei facturi
  • Poti sa platesit online factura fiecarui abobament al tau si vezi cand se apropie data scadenta
  • Reincarci o cartela Orange PrePay cu minute sau credit, SMS sau optiuni de interet
  • Posibilitatea de a modifica optiunile si serviciile

Clienti cu Cartela PrePay

Daca nu te regasesti printre clientii ce au un abonament, atunci sigur faci parte dintre cei ce au cartela PrePay. Codul pentru accesarea meniului este tot acelasi – *100#. Meniul acesta este compus din urmatoarele optiuni:

  1. Promotii – activezi optiuni de voce pentru cartela
  2. Bonus – iti da posibilitatea sa beneficiezi de oferta curanta
  3. Optiuni – activezi optiuni voce, internet sau optiuni speciale ca Deezer, Orange Cloud sau Antivirus
  4. Credit si Reincarcare – poti sa efectuezi reincarcari prin cod sau sa cumperi perioada de valabilitate. Reincarcarea urgenta se face transferand credit sau reincarcand alt cont PrePay
  5. Contul Meu, Optiuni si Blocare Numar – poti sa aflii optiunile active pe cont, sa blochezi un abonament in caz de pierdere sau sa aflii codul PUK
  6. Setari Automate Pentru Internet si MMS – dispui de setari de internet si MMS pentru telefonul tau
  7. Roaming, International si Mesagerie Vocala – activezi/dezactivezi serviciul de roaming, international sau de mesagerie vocala. De asemenea, poti sa adaugi optiuni ce iti ofera minute, internet in roaming sau minute internationale

Daca dispui de Aplicatia MyOrange, pot sa:

  • Vizualizezi detaliile convorbirilor si informatiile despre consum
  • Faci Reincarcari
  • Afli bonusul de reincarcare acumulat prin Orange Phone Credit
  • Modifici Optiuni si Servicii

Nu esti client Orange

Compania are o metoda de ajutor si pentru cei ce nu sunt clienti Orange, insa ar vrea sa isi schimbe provider-ul. Pentru mai multe detalii poti sa accesezi aplicatia MyVodafone. O data ce intrii in aceasa, o sa ai urmatoarele informatii:

  • Găsești cel mai apropiat magazin Orange pe hartă, folosind funcția GPS
  • Afli tot ce vrei să știi despre un smartphone in sectiunea Orange Help
  • Poti sa citesti review-uri despre cele mai noi telefoane

3. Serviciul Clienti – Contactarea unui operator Orange

Serviciul Clienti Orange

Daca dispui de o situatie mai delicata si vrei sa o rezolvi pe cat de repete posibil, poti sa contactezi un operator Orange, iar el iti va raspunde in cel mai scurt posibil. In continuare iti sunt prezentate detalii despre contactarea acestuia.

Sunt patru numere la care poti sa apelezi:

  • 300
  • 401
  • 474
  • 228

Primul numar este dedicat pentru Serviciul Clienti. O data ce ai apelat numarul 300, ai accesul la un operator Orange. Accesul la operator se face intre orele 08:00-21:00. Acest apel este gratuit pentru abonatii companiei, iar daca nu esti unul dintre acestia poti suna la numarul 0374.30.03.00.

In schimb, daca esti client cartela PrePay, poti efectua doua apeluri gratuite intr-un interval de 30 de zile. Dupa ce ti-au expirat cele doua apeluri gratuite, o sa fii taxat cate o,55 euro/apel.

Mai jos aveti orarul complet al unui operator, pentru orice fel de sesizare sau informatie:

  • zilnic 07:00 – 24:00 – Orange TV şi Orange Home TV
  • zilnic  08:00 – 21:00 – Informaţii sau sesizări privind serviciile Orange
  • +40 374 300 300 – numar pentru serviciu clienti in roaming (este taxat ca fiind apel international catre Romania)

Cel de-al doilea numar este 401, iar o data format intrii in legatura cu Serviciul Suport Clienti. Prin intermediul acestui numar, ai acces direct la operator 24/7. Tariful national este de 0,14 euro/minut, iar primele 40 de secunde sunt gratuite.

Orange se pare ca are un numar de contact, dedicat vorbitorilor de limba maghiara de la noi din tara. Formand numarul 474, intrii in legatura cu  Serviciul Clienți in Limba Maghiară pentru PrePay și Abonamente.

Accestul se face de luni pana vineri in intervalul 08:00-20:00 si sambata intre 08:00-16:00. Ziua de duminica fiind zi libera. Apelul este gratuit pentru abonatii Orange. Clientii PrePay dispun de doua apeluri gratuite, intr-un interval de 30 de zile. Dupa aceste doua apeluri, acestia sunt taxati cu 0,55 euro/apel.

Din fericire, compania Orange s-a gandit la toti clientii sai. Acestia au un numar de contact dedicat persoanelor cu deficiente de auz. Formand numarul 228, o sa intrii in legatura cu Serviciul Clienți
pentru persoane cu Deficiente de Auz.

Accesul este gratuit in fiecare zi, in intervalul 08:00-20:00. Asistenta se face prin SMS si este dedicata persoanelor cu deficiente de auz. Din pacate, acest serviciu nu poate sa fie accesat din Roaming.

Bonus

Pe langa toate aceste informatii de mai sus, iti oferim inca una bonus. Poti sa iti verifici consumul si alte servicii in Roaming.

Apeland numarul:

  • +40 374 300 300 – intrii in legatura cu Serviciul Clienti in Roaming. Acesta este taxat ca apel international de Roaming catre Romania
  • +40 744 945 550 – accesezi Mesageria Vocala, iar taxarea se face ca mai drevreme

Ca sa aflii informatii despre consum, resurse disponibile si valabilitatea acestora poti sa:

  • apelezi gratuit codul USSD *115#
  • trimiti SMS, fara text la 415 (tariful este cel de SMS expediat din Roaming). O data format si trimis, o sa primesti un SMS ce contine toate informatiile solicitate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.